Friday 18 August 2017

Depósito forex melalui banco suborno


Deposite Dana Ini adalah como um banco denominado USD. Bukan Depósito USD akan tertakluk kepada penukaran. FXCM tidak menerima pembayaran Pihak Ketiga. Deposite yang diterima daripada akaun dalam nama yang berbeza dan atau dipegang oleh orang selain daripada pemegang akaun dagangan merupakan depósito pihak ketiga. Ini juga berlaku kepada dana korporat yang diterima untuk akaun individu do senario yang serupa berlaku Depósito TUNAI atau Pindahan Dalaman: Sila JANGAN buat pemindahan dalaman atau mengemukakan depósito cawangan (tunai atau cek) terus ke dalam akaun bank kami. FXCM tidak boleh menjamin penerimaan ataupun depósito pulangan tunai yang dibuat di cawangan bank. Depósito yang dibuat terus ke dalam akaun banco kami tiba dengan maklumat yang tidak mencukupi, ini akan menyebabkan kelewatan yang ketara dalam memperuntuKkan dana ke akaun dagangan anda. Cawangan deposit boleh dipegang por FXCM sehingga tiga puluh hari atau lebih sebelum dibebaskan kerana proses pemeriksaan kami. Pengesahan Kad Kredit e Kad Prabayar: depósito semanal kad kredit adalah tertakluk kepada kelulusan. Tinha depositado de sekatan lain dikenakan. Akaun yang dibiayai melalui kad kredit mungkin terhad untuk menerima pengeluaran melalui kad kredit. Depositar-se, por favor, escreva-lhe um documento de identidade. Nama pertama dan nama keluarga pemegang kad serta empat dígito terakhir kad mestilah boleh dibaca dalam penyata kad boleh diterima. Sila JANGAN menghantar dana kepada FXCM menggunakan Kad Prabayar atau Hadiah. Deposite diterima dengan cara ini akan dikembalikan kepada kad asal. Soalan Lazim Umum: Bolehkah saya menghantar tunai atau kesetaraan tunai seperti pesanan wang atau Cek Travellers Tunai dan kesetaraan tunai tidak boleh diterima kerana kami tidak dapat mengesahkan sumber dana ini. Mereka akan dikembalikan selepas diterima. Apakah yuran untuk depósito dana Banco da América dan FXCM tidak mengenakan yuran untuk depósito masuk. Kami mengesyorkan anda hubungi bank anda atau bank perantara berkaitkan mengenai yuran-yuran yang mungkin dikenakan. Berapa lama ia akan mengambil untuk dana muncul dalam akaun perdagangan Banco Wire dan kad depósito biasanya dikreditkan dalam tempoh 1 hari bekerja selepas penerimaan. Bagaimana saya boleh menghantar dana dalam mata wang yang tidak disenaraikan di laman web anda FXCM Mercados menyediakan arahan pembiayaian dalam mata wang USD sahaja. Jika anda menghantar dana dalam mata wang selain daripada denominasi bank akaun itu, banco akan menukarkan ia kepada denominasi mata wang secara automatik pada kadar pertukaran yang dinyatakan oleh mereka dan tidak semestinya memberangsangkan. Lihat lebih banyak arahan bagi transferência bancária di bawah. Apa yang dianggap sebagai depósito quotpihak ketigaquot Depósito yang diterima akaun yang dipegang oleh orang yang selain daripada pemegang akaun troca dianggap depósito pihak ketiga. Ini juga terpakai kepada dana korporat yang diterima bagi akaun individu do senario yang sama. Adakah FXCM menerima depósito pihak ketiga Tidak. FXCM tidak boleh menerima sebarang bayaran melalui pihak ketiga. Kami tidak dapat menjamin penerimaan dan pulangan pembayaran tersebut. Saya ingin menghantar dana menggunakan kaedah yang berbeza selain daripada pilihan yang anda berikan. Bagaimana saya boleh melakukan ini FXCM menawarkan pilihan depósito yang paling mudah dan boleh dipercayai untuk membiayai akaun anda. Kaedah yang selain daripada yang disenaraikan tidak digalakkan dan boleh menghalang atau menyebabkan kelewatan untuk kreditkan dana ke dalam akaun FXCM anda. Bolehkah saya menghantar dana melalui bursa pertukaran FXCM tidak boleh menerima dana yang dihantar melalui bursa pertukaran. Institusi kewangan jenis ini dianggap berisiko tinggi untuk wang haram. Jika dana yang diterima melalui kaedah ini akan dikembalikan selepas penerimaan. Soalan Lazim Pembayaran Kredit: Berapa banyak yang saya boleh membiayai melalui kad kredit atau debit setiap kali Depósito mínimo ialah 50. Jumlah depósito ialah 10.000 dalam satu bulan kalendar. (Depósito mínimo akaun korporat ialah 10,000). Apakah prosedur untuk pengeluaran apabila akaun dibiayai dengan kad kredit atau debit Akaun yang dibiayai melalui kad kredit atau debit mungkin tertakluk kepada penerimaan melalui kad kredit atau debit yang sama semasa pengeluaran. Sila ambil perhatian bahawa kad kredit yang digunakan untuk pembiayaan biasanya kad yang sama digunakan untuk menerima dana apabila pengeluaran diminuta. Sila hubungi FXCM segera jika kad yang digunakan untuk pembiayaian ditutup atau jika nombor kad kredit yang diperbaharui adalah berbeza. Apabila meminta pengeluaran melalui kad kredit, sila mempertimbangkan jika kad itu sudah ditutupkan atau telah diperbaharui, jika ya, sila memilih kaedah pengeluaran alternatif. Dana yang dikembali kepada akaun tertutup boleh menyebabkan kelewatan yang ketara untuk menerima dana, dan FXCM tidak boleh menjamin jangka masa bila dana akan diterima jika pemulangan dikembalikan kepada akaun tertutup. Adakah deposit kad kredit saya akan dianggap sebagai tunai pendahuluan Depositar kad kredit akan muncul dalam kenyataan pengeluar kad anda sebagai quotpembelian. quot Bolehkah saya menerima resit transaksi untuk depósito dengan kad kredit atau debit Dalam tempoh beberapa minit selepas depósito akaun anda, e-mel yang mengandungi Maklumat transaksi akan dihantar seperti yang ditunjukkan dalam borang depósito online. Deposit kad kredit atau debit telah merosot, tetapi kad saya telah dicaj. Apa yang saya perlu lakukan Jika transaksi kad kredit anda merosot, transaksi akan ditarik balik akaun anda dalam tempoh beberapa hari bekerja. Adakah saya akan dikenakan bayaran untuk penukaran mata wang Semua urus niaga kad kredit atau debit automatik ditukar kepada mata wang asas akaun trading FXCM anda. Anda mungkin dikenakan yuran tambahan yang dikenakan por pengeluar kad kredit debit anda untuk penukaran mata wang. SKRILL FAQ: Adakah terdapat apa-apa depósito mínimo atau maksimum Terdapat depósito sekurang-kurangnya US 100 dan US maksimum US 10,000 setiap bulan kalendar. Berapa lamakah akan ambil masa jika saya deposit ke akaun FXCM sayua melalui Skrill. Depósito melalui Skrill umumnya dikreditkan dalam masa 1 - 2 hari kerja dari tarikh penerimaan. Bolehkah saya retire melalui skrill Ya, cliente eang deposite ke akaun FXCM melalui skrill boleh retire a Skane Dengan. Sila kirimkan emel dengan akaun nombor, jumlah retire-se de contato informasi ke ajmlaifxcm Bolekan informably akaun skrill berbeza dengan akaun trading FXCM Tidak. Nama dan e-mel Alamat pada akaun Skrill mesti sepadan dengan maklumat di dalam borang permohonan akaun anda atau akaun perdagangan yang sedia ada. Tidak deposit pihak ketiga akan diterima por Pasaran FXCM. Bagaimanakah jika deposit SKrill saya bukan dalam usd Urus niaga secara automatik ditukar kepada mata wang asas Pasaran FXCM perdagangan akaun anda (USD). Anda mungkin menanggung kos tambahan yang dikenakan oleh banco anda, pengeluar kad kredit debit, atau Skrill untuk penukaran mata wang. Apakah bayaran untuk depósito e dana melalui Skrill Sila layari skrill untuk mengkaji semula bayaran yang berkaitan dengan penghantaran dan penerimaan dana melalui Skrill. Soalan Lazim Transferência Bancária: Bolehkah saya menggunakan kad Visa Prabayar atau kad hadiah saya untuk membiayai akaun FXCM saya jika nama saya muncul di atasnya dan i mempunyai logo Visa Sila jangan hantar dana dengan menggunakan Kad Prabayar atau Hadiah. Sumber dana dalam kad hadiah atau kad prabayar tidak boleh disahkan dan oleh itu tidak boleh diterima. Deposite yang diterima dengan cara ini akan dikembalikan kepada kad asalnya. Berapa lama ia akan mengambil masa untuk transferência bancária saya tiba Pindahan antarabangsa biasanya diterima dalam tempoh masa 3-5 hari bekerja. Pemindahan antarabangsa adalah pemindahan wang di mana sumber dan beneficisiari akaun banco tertakluk kepada bidang kuasa yang berbeza. Saya mempunyai akaun dengan Bank of America. Bolehkah saya menggunakan pemindahan online atau perkhidmatan pembayaran bil untuk membiayai akaun FXCM Markets saya FXCM tidak mengesyorkan penggunaan pemindahan on-line atau perkhidmatan pembayaran bil sebagai cara untuk depósito ini kerana dana mungkin tiba di FXCM dengan butiran akaun yang tidak mencukupi. Jika dana diterima dalam kaedah ini, FXCM mungkin meminta dokumentasi tambahan untuk mengesahkan pemilikan dana (seperti penyata bank yang menunjukkan transaksi tersebut). Bolehkah saya melawat Bank of Amerika cawangan tempatan saya dan menggunakan ATM atau meminta juruwang untuk depósito dana terus ke dalam akaun saya Tidak. ATM atau Deposit Cawangan Bank biasanya diterima porno FXCM dengan tiada maklumat berkenaan dengan akaun atau individu dari mana pembayaran berasal. Jika deposit itu diterima, FXCM akan memerlukan dokumen tambahan untuk membukti pemilikan ataupun dana akan dikembalikan. Sila ambil perhatian bahawa FXCM tidak boleh menjamin penerimaan atau pulangan dana tersebut. Sila ambil perhatian bahawa maklumat di laman web ini bertujuan untuk pelanggan runcit sahaja dan wakil tertentu yang terkandung di sini mungkin tidak terpakai kepada Participantes do contrato elegíveis (seperti pelanggan institusi) yang ditakrifkan dalam Akta Bursa Komoditi 1 (a) (12). Amaran Perlaburan Risiko Tinggi: Perdagangan mata wang dengan margem membawa tahap risiko yang tinggi dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Anda berkemungkinan akan menanggung kerugian yang melebihi dana yang e um depósito dan oleh itu, anda tidak digalakkan membuat spekulasi dengan modal yang anda tidak mampu untuk rugi. Sebelum membuat keputusan untuk dagangan mata wang anda perlu berhati-hati mempertimbangkan objektif, tahap pengalaman dan kesanggupan mengambil risiko anda. Anda harus sedar semua risiko yang berkaitan dengan perdagangan mata wang. FXCM memberikan nasihat umum yang tidak mengambil kira objektif, keadaan kewangan atau keperluan anda. Kandungan laman web ini tidak boleh dianggap sebagai nasihat peribadi. FXCM bercadang untuk mendapatkan nasihat dari penasihat kewangan berdikari. Sila baca amaran risiko penuh FXCM. Mercados da FXCM tidak tertakluk kepada pengawasan kawal selia yang mengawal entiti FXCM lain, yang termasuk tetapi tidak terhad kepada. Niaga Hadapan komoditi dan Suruhanjaya Perdagangan, Persatuan Kebangsaan Hadapan. Lembaga Etika Kewangan dan Austrália Suruhanjaya Sekuriti dan Pelaburan. FXCM Markets tudak bertujuan untuk digunakan oleh penduduk. Amerika Syarikat. Kanada, Kesatuan Eropah, Hong Kong, atau Austrália. Os Mercados da FXCM assinaram um padrão de referência para o perlakuan com um profissional especializado em serra tahap kepercayaan yang tinggi dan keyakinan, semua yang merupakan tonggak budaya korporat FXCM ini. FXCM telah memperoleh reputasi untuk keadilan. Kejujuran dan integriti, dan menganggap ini sebagai aset paling berharga koperasi kami. Kami menyedari bahawa reputasi kita berpaksikan kepada kepatuhan pekerja kami kepada padrão perlakuan etika dan profesionalisme dalam melaksanakan tugas-tugas mereka. Tanpa yang sejarah kita pencapaian tidak akan dapat dicapai. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami. 55 Water Street, 50th Floor, Nova Iorque, NY 10041 USADeposit Dana Ini adalah akun bank dengan denominasi USD. Deposite selain USD akan menjadi subyek untuk konversi. Untuk deposit kartu debit, silakan hubungi representatif Indonésia kami melalui telepon di 001-8030-191-368 (Indosat) 007-8030-191-368 (PT Telkom) FXCM tidak menerima pembayaran Pihak Ketiga. Deposite yang diterima daripada akaun dalam nama yang berbeza dan atau dipegang oleh orang selain daripada pemegang akaun dagangan merupakan depósito pihak ketiga. Ini juga berlaku kepada dana korporat yang diterima untuk akaun individu do senario yang serupa berlaku sup1 Deposit Kartu kredit dan Kartu Debit akan segera tersedia. Namun, FXCM tidak menunjukkan kontrol atas proses pendanaan secara keseluruhan dan dapat bergantung pada pihak ketiga untuk memfasilitasi verifikasi dan transferência dana bergantung pada depósito de sementes. Oleh karena itu, penundaan hingga satu hari kerja dapat terjadi. Terdapat depósito mínimo sebesar US 100 dan maksimum deposit sebesar US 10.000 por satu bulan kalender. Nama dan alamat e-mail pada akun Skrill Anda harus sesuai dengan informaçao de plano de negócios e comerciais. Depósito yang dilakukan melalui Skrill umumnya akan dikreditkan dalam waktu 1 - 2 hari kerja setelah diterima. Semua transaksi secara otomatis dikonversi ke mata uang dasar dari akun trading FXCM Markets Anda (USD). Rekening trading FXCM yang didanai melalui Skrill merupakan subjek untuk menerima penarikan melalui Skrill juga. Anda mungkin dikenakan biaya yang dibebankan oleh banco Anda, penerbit kartu kredit debit, atau Skrill untuk konversi mata uang. Silahkan kunjungi skrill untuk meninjau biaya yang terkait dengan pengiriman dan penerimaan dana melalui Skrill. Catatan Penting: Sesuai dengan peraturan kami, kami tidak dapat menerima pembayaran tunai langsung ke rekening banco kami. Depósito Semua Harus ditransfer secara elektronik kepada kami dari rekening atas nama Anda. FXCM tidak dapat menerima deposit melalui pihak ketiga. Kami tidak dapat menjamin penerimaan, maupun pengembalian deposit seperti itu. Depósito Dana FAQ Pertanyaan Umum Bagaimana saya melakukan depósito Silakan log in ke MYFXCM menggunakan nome de usuário e senha akun live anda, lalu klik Deposit Funds. (Untuk klien yang telah mengisi aplikasi online tetapi belum mendapatkan akun nome de usuário, silakan lakukan deposit disini. Nome de usuário akan diberikan setelah deposit selosai diproses.) Opsi pendanaan dan rentang waktu yang tersedia adalah sebagai berikut: Kartu Kredit atau Kartu Debit. Kurang lebih satu hari kerja, tetapi sering kali kurang dari itu untuk diproses ke dalam akun trading Andat. Untuk Deposit Kartu Debit, silakan hubungi representatif Indonésia kami di 001-8030-191-368 (Indosat) 007-8030-191-368 (PT Telkom) Wire Bank. Kurang lebih tiga hingga lima hari kerja (internasional), servindo kali kurang dari itu, agar sampai dan diproses ke dalam akun trading anda. Kartu Kredit atau Kartu debit merupakan metode tercepat dan termudah untuk melakukan deposit secara online. Jika deposita e é um melebihi 10.000 atau ou setara itu, metode tercepat dan termudah untuk melakukan deposit adalah dengan wire bank. Depósito mínimo, um depósito de depósito, um depósito de minério, um depósito de depósito, um depósito de minério, um depósito de minério, um depósito de minério. Tidak ada biaya administrativo para FXCM untuk proses deposit. Dapatkan saya melakukan depósito menggunakan Telefone móvel Ya. Trading Station Mobile men-support deposit kartu kredit dan kartu debit, memungkinkan Anda untuk mengambil kontrol terhadap akun Anda dari hampir di mana saja. Umumnya deposita diproses móveis dalam satu hari kerja. Baixar di iTunes reg Baixar di Google Playtrade Kendalikan akun Anda di mana trocadilho Anda berada dengan Plataforma Mobile Station Mobile. Pantau akun anda, lakukan ordem de transaksi pelajari charts e eksekusi transaksi Deposite dana dan lebih lagi Pertanyaan Umum Kartu Kredit dan Kartu Debit Berapa lama waktu yang dibutuhkan untuk depósito kartu kredit debit masuk ke akun trading saya Umumnya transaksi akan selesai diproses dalam waktu 1 hari kerja , Namun, perlu dicatat bahwa dalam beberapa kasus, keterlambatan dalam pemrosesan dapat terjadi. Dapatkah saya mengirim dana dari rekening kartu kredit orang lain Tidak. FXCM tidak dapat membuat atau menerima pembayaran melalui pihak ketiga, sebagaimana kami tidak dapat menjamin penerimaan, maupun kembalinya pembayaran tersebut. Apakah informasi kartu kredit saya aman Informasi kartu kredit Anda dijamin dengan teknologi enkripsi patente pendente dari transaksi vendedor kami untuk memastikan bahwa dados Anda tidak terganggu. Jadi, sejak awal, transaksi kartu kredit Anda dilindungi oleh protokol enkripsi terkuat di industry ini. Berapa banyak saya bisa mendanai pada satu waktu (sekaligus) Depósito mínimo untuk penggunaan sistem online kami adalah 25. Depósito maksimum adalah 10,000 dalam satu bulan kalender. Dapatkah saya membayar dengan kartu American Express Maestro Pada saat ini, kami hanya menerima Visa, MasterCard e Discover. Dapatkah saya membayar melalui kartu kredit dari negara manapun Kami menerima pembayaran lebih dari 150 negara di seluruh dunia. Semua transaksi kartu kredit debit secara otomatis dikonversi ke mata uang dasar akun trading FXCM Anda. Anda mungkin harus mengeluarkan biaya tambahan yang dikenakan oleh penerbit kartu kredit debit Anda untuk konversi mata uang. Silakan periksa dengan perusahaan penerbit kartu Anda untuk tingkat konversi yang tepat. Bagaimana prosedur penarikan ketika sebuah akun didanai kattu kredit Akun yang didanai melalui kartu kredit akan dibatasi untuk menerima penarikan hanya melalui kartu kredit. Harap dicatat bahwa kartu kredit yang digunakan untuk pendanaan biasanya akan menjadi kartu yang sama digunakan untuk mengembalikan dana ketika penarikan dilakukan. Silahkan hubungi FXCM segera jika kartu yang digunakan untuk mendanai ditutup, atau jika nomor kartu kredit yang berbeda diterbitkan kembali. Ketika meminta penarikan ke kartu kredit, silakan mempertimbangkan jika kartu tersesbut telah tertutup atau telah diterbitkan kembali. Jika demikian, silakan pilih metode alternatif penarikan. Pengembalian dana ke rekening yang telah ditutup dapat menyebabkan penundaan yang signikan dalam menerima dana, dan FXCM tidak dapat menjamin jangka waktu di mana dana akan diterima jika pengembalian dana diinstruksikan ke rekening yang telah ditutup. Dapatkah saya menggunakan kartu Visa Prabayar atau kartu hadiah untuk mendanai conta FXCM saya jika nama saya dan logo Visa tertera diatasnya Mohon untuk tidak mengirim dana menggunakan kartu prabayar atau Kartu hadiah. Sumber dana menggunakan kartu hadiah atau kartu prabayar tidak dapat diverifikasi dan oleh karena itu tidak dapat diterima. Deposite yang diterima dengan cara ini akan dikembalikan ke kartu asal. Akankah deposit kartu kredit saya dianggap sebagai uang muka Deposit kartu kredit akan muncul pada pernyataan kartu penerbit Anda sebagai pembelian. Apakah saya akan menerima bukti transaksi untuk depósito kartu kredit atau depósito kartu débito saya Dalam beberapa menit setelah melakukan depósito, e-mail yang berisi informalmente transaksi Anda akan dikirim ke alamat e-mail seperti yang ditunjukkan pada formulir depósito online. Deposite kartu kredit atau kartu debit saya ditolak, tapi kartu saya telah dibebankan. Apa yang harus saya lakukan Jika transaksi kartu Anda ditolak, transaksi tersebut harus ditarik dari akun Anda yang biasanya dalam beberapa hari kerja. Apakah saya akan dikenakan biaya untuk konversi mata uang Semua transaksi kartu kredit atau debit secara otomatis dikonversi ke mata uang dasar akun trading FXCM Anda. Anda mungkin harus mengeluarkan biaya tambahan yang dikenakan oleh penerbit kartu kredit debit Anda untuk konversi mata uang. Skrill FAQ Apakah terdapat mínimo atau maksimum depósito Terdapat depósito mínimo sebesar US100 dan maksimum deposit sebesar US10,000 dalam satu bulan kalender. Berapa lama waktu yang diperlukan jika saya melakukan depósito melalui Skrill kea kun FXCM saya Depósito yang dilakukan melalui Skrill akan dikreditkan dalam waktu 1-2 hari kerja setelah diterima. Dapatkah saya menarik uang melalui Skrill Ya, klien yang telah mendanai akun FXCM mereka melalui Skrill juga dapat menarik dana tersebut melalui Skrill. Silakan e-mail kami dengan nomor akun dan kontak info anda ke rgunawanfxcm. Dapatkah informasi di akun Skrill berbeda dari akun trading FXCM Tidak. Nama dan alamat email di akun Skrill harus sama dengan informasi yang tertera de formulário aplikasi akun anda atau akun trading yang telah ada. Mercados da FXCM tidak menerima pembayaran dari pihak ketiga. Bagaimana jika depósito Skrill saya tidak dalam USD Semua transaksi akan dikonversi secara otomatis ke dalam mata uang dasar a negociar akun FXCM Markets Anda (USD). Terdapat kemungkinan adanya biaya tambahan yang dibebankan oley banco Anda, penerbit kartu kreditdebit, atau dari Skrill untuk konversi mata uang. Berapa biaya untuk depósito dana melalui Skrill Silakan kunjungi skrill untuk melihat biaya dari mengirim atau menerima dana melalui Skrill. Peringatan Investasi Resiko Tinggi: Perdagangan valuta como danatau kontrak untuk perbedaan (CFD) pada margem memiliki tingkat resiko yang tinggi, dan mungkin tidak sesuai untuk semua investor. Terdapat kemungkinan dimana anda dapat mengalami kerugian lebih dari dana yang anda depositkan dan oleh karena itu, jangan berspekulasi dengan modal yang Anda tidak mampu kehilangan. Sebelum memutuskan untuk berdagang dengan produk yang ditawarkan por telefone FXCM, Anda perlu secara seksama mempertimbangkan tujuan, situa keuangan, kebutuhan dan tingkat pengalaman. Anda harus menyadari semua Resiko yang terkait di dalam perdagangan dengan margin. FXCM menyediakan saran umum yang tidak memperhitungkan tujuan, situa keuangan atau kebutuhan Anda. Isi dari situs ini tidak boleh dianggap sebagai nasihat pribadi. FXCM merekomendasikan Anda mencari nasihat dari penasihat keuangan tersendiri. Silahkan klik di sini untuk membaca keseluruhan peringatan resiko. FXCM Markets, Estados Unidos e Austrália, Estados Unidos e Austrália. Mercados da FXCM tidak dimaksudkan untuk digunakan oleh penduduk: Amerika Serikat, Kanada, Uni Eropa, Jepang, Hong Kong, atau Austrália. Mercados de FXCM berkomitmen untuk mempertahankan standar tertinggi dari perilaku etis dan profesionalismo serta tingkat kepercayaan dan keyakinan yang tinggi, yang semuanya adalah pilar dari budaya FXCM. FXCM telah mendapatkan reputasi terhadap keadilan, kejujuran, dan integritas, dan mempertimbangkan hal ini sebagai aset perusahaan kami yang paling berharga. Kami menyadari bahwa reputasi kami bergantung pada kepatuhan karyawan kami dengan standar tertinggi dari perilaku etis dan profesionalisme dalam pelaksanaan tugas mereka, yang tanpa hal tersebut sejarah prestasi kami tidak mungkin terjadi. Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami. Hak Cipta 2015 Forex Capital Markets. Semua Hak Dilindungi. 55 Water St. 50th Floor, Nova Iorque, NY 10041 EUA

No comments:

Post a Comment